کنکور

جمعه ی  هفته گذشته  یه کنکور ازمایشی دادم ول نمیدونم چه طوری دادمش شما برتم دعا کنین تا من از این کنکور لعنتی بیرون بیام  شاید شما تونستین به من کمک کنین ای کاش این کنکور نبود ولی این کشوری که ما داریم توش زندگی می کنیم خودتون می دونین چیه ما داریم چی میکشیم

Virtual PC 2004

 این برنامه رو نمیدونم تا حالا اسمش رو شنیدید یا نه. اگه اسم سیستم کاماندر رو شنیدید بهتره بگم این برنامه یه چیزیه شبیه اون. ولی اگه اسم اونم نشنیدید بزارید از اول توضیح بدم! همواره یکی از اهداف بشریت نصب چند سیستم عامل بر روی یک کامپیوتر بوده و با اختراع سیستم این رویای بشریت تحقق پیدا کرد!! و حالا با اختراع این برنامه این نیاز جنبه گرافیکی نیز پیدا کرد!!!! این برنامه به شما امکان میده سیستم عاملهایی رو که دوست دارید نصب کنبد و همه اونهر رو مثل پنجره های ویندوز روی مسز کارتون باشه و با یه کلیک به یه سیستم عامل دیگه برید!!! اگه دوست دارید چند تا سیستم عامل داشته باشید حتما این رو هم امتحان کنید.


لینک دانلود فایل | ID: GP884-RWM4K-VY2J2-3X6XC-YXY73 | حجم فایل: ۱۶.۴ مگابایت

SuSE Linux 10.0 - Final

نسخه آخر سوزی لینوکس که یکی از پر طرفدارترین نسخه های لینوکس هستش.



مایکروسافت و وصله هایی جدید

onecareشرکت مایکروسافت قصد دارد یک بسته نرم افزاری برای حفاظت از ویندوز ارائه کند
این بسته حاوی برنامه های آنتی ویروس , دیواره آتش , برنامه ضد جاسوس خواهد بود.
مایکروسافت آماده است تا یک مجموعه امنیتی را ارائه کند که شامل برنامه های آنتی ویروس , دیواره آتش و برنامه ضد جاسوس و چندین برنامه کوچک دیگر برای افزایش قابلیتهای ویندوز است.
این برنامه Windows OneCare نام گذاری شده و توسط شرکت مایکروسافت به شکل خصوصی و در داخل شرکت تست شده است. نسخه بتا و عمومی تست این برنامه در اواخر سال در دسترس خواهد بود.
شرکت مایکروسافت اعلام کرد: نسخه نهایی به شکل مجانی عرضه نمیشود و برای استفاده از سرویس این برنامه باید حق اشتراک پرداخت شود.
با ارائه OneCare توسط مایکروسافت , این شرکت وارد قلمرو شرکتهای تخصصی فعال در زمینه آنتی ویروس همانند Symantec, McAfee و Trend Micro میشود. شرکت مایکروسافت اعلام کرد که این شرکت از دو سال قبل از زمانی که شرکت رومانیایی GeCAD را خرید , قصد داشته یک مجموعه امنیتی را به بازار عرضه کند.
OneCare علاوه بر حفاظت سیستم در برابر ویروسها , مجهز به بخش تشخیص spyware نیز هست, همچنین یک بخش دیواره آتش نیز در این مجموعه وجود دارد که تمامی اطلاعات ورودی و خروجی به سیستم را کنترل میکند.دیواره آتشی که در حال حاضر بر روی ویندوز XP قرار دارد فقط اطلاعات ورودی را کنترل میکند.
شرکت مایکروسافت در سال قبل تکنولوژی ساخت برنامه آنتی ویروس را از شرکت نرم افزاری Giant به دست آورده . نسخه بتای این آنتی ویروس از ماه ژانویه در دسرتس است . این تکنولوژی بخشی از تکنولوژی استفاده شده در مجموعه OneCare است.
علاوه بر این مجموعه OneCare سیستم پشتیبان گیری و جایگزین پشتیبان را بهبود می بخشد و دسترسی به بخشهای نگهداشت سیستم همانند بخش تعمیر فایل, پاک کننده هارد از فایلهای اضافی و یکپارچه سازی هارد دیسک را تسهیل میکند.
دنیس بونسال مدیر گروه این مجموعه اعلام کرد:
به نظر میرسد که تمامی موراد مود نیاز کاربران در یک مجموعه در کنار هم جمع شده است.
OneCare برای کاربران طراحی شده نه برای مقاصد تجاری.

یه برنامه پاسکال توپ

{**********************************************}

uses graph;
var x,i,j:integer;
  begin
    x:=round(getmax/2);
    for i:=0 to 40 do
  begin
   j:=i*8;
    rectangle(round(x-j/2),9+j,round(x+j/2),5+j);
    rectangle(round(x-j/2),399+j,round(x+j/2),395-j);
end;
  setcolor(9);
  settextstyle(1,0,5);
  outtextxy(120,400,'press enterto end);
  outtextxy(120,410,'abrobad.persianblog.com');
end.
{*************************************}